حمایت سوپراپلیکیشن ایرانسل من از کسب وکارهای اینترنتی

حمایت سوپراپلیکیشن ایرانسل من از کسب وکارهای اینترنتی لینک بگیر: سوپراپلیکیشن ایرانسل من ظرفیت تبلیغی و حمایتی خودرا در اختیار کسب وکارهای اینترنتی دارای مجوز قرار می دهد.


به گزارش لینک بگیر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با بهره بردن از ظرفیتهای سوپر اپلیکیشن «ایرانسل من»، از فروشگاه های اینترنتی، حمایت می کند. این حمایت با هدف افزایش تعداد شرکای تجاری فعال در قسمت «مالی و خرید» از بخش محبوب های سوپراپلیکیشن ایرانسل من اجرا شده و به فروشگاه های اینترنتی که ثبت حقوقی شده اند، تعلق پیدا می کند. سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» با بالاتر از ۲۰ میلیون مشترک فعال ماهانه، دریچه ورود به سرویس ها و خدمات دیجیتال، برای کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی است و به پشتوانه زیرساخت های نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ظرفیت تبلیغی و حمایتی خودرا در اختیار فروشگاه های اینترنتی دارای مجوز قرار می دهد. کسب وکارها می توانند بوسیله صفحه درخواست همکاری در سایت ایرانسل، برای حضور در قسمت «مالی و خرید» از بخش محبوب های سوپراپلیکیشن ایرانسل من، اعلام آمادگی کنند و تا کنون کسب وکارهایی همچون بانی مد و بیمه بازار، در این بخش قرار گرفته اند. همین طور ایرانسل به زودی مدلهای پرداخت متفاوت برای مشتریان فروشگاه های اینترنتی فراهم می آورد، تا شرایط خرید برای کاربران آنها تسهیل شده و منجر به افزایش فروش شود. ایرانسل در این دوره از پشتیبانی از فروشگاه های اینترنتی، ظرفیتهای تبلیغی سوپراپلیکیشن ایرانسل من را نیز در اختیار شرکای تجاری جدید خود قرار می دهد. به همین دلیل کسب وکارهایی که ظرف مدت ۲ هفته از شروع همکاری، امور فنی در رابطه با نمایش کسب وکار خود در سوپراپلیکیشن ایرانسل من را انجام دهند، از مزایای تبلیغاتی همچون «پاپ آپ ایرانسل من به مدت ۳ ماه»، «ارسال پیامک به کاربران» و «قرار دادن کد تخفیف در صفحه تکان شفت انگیز ایرانسل من»، بهره مند می شوند. ایرانسل به عنوان نخستین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، در دستورکار خود قرار داده و تا حالا نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. هدف راهبردی ایرانسل، حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco)است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه نماید و زیست بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در امتداد تحقق این امر، گسترش همکاری با کسب وکارهای الکترونیک و توسعه خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل من را در دستور کار خود قرار داده است.

0.0 / 5
244
1403/07/09
09:54:24
تگهای خبر: اپراتور , اپلیكیشن , ارتباطات , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی