کدام شبکه اجتماعی پول بیشتری به تولیدکنندگان محتوا می دهد؟

کدام شبکه اجتماعی پول بیشتری به تولیدکنندگان محتوا می دهد؟ لینک بگیر: خواه یک تولید کننده محتوای تازه کار باشید یا یک کهنه کار باتجربه، شاید بخواهید بدانید کدام پلت فرم شبکه اجتماعی در سال 2024، بیشترین پرداخت را دارد.



به گزارش لینک بگیر به نقل از ایسنا، رسانه های اجتماعی فقط جنبه سرگرمی و بازی ندارند و برای تولیدکنندگان محتوا، می تواند دنیای پرمخاطره ای باشد که در آن موفق شده یا شکست می خورند.

کدام شبکه اجتماعی بیشترین درآمد را دارد؟

روی کاغذ، پلت فرم شبکه اجتماعی با بیشترین نقدینگی، باید بهترین پرداخت را داشته باشد. فیسبوک و اینستاگرام، دو پلت فرم بزرگ شبکه اجتماعی از نظر درآمد هستند و اولی، به ویژه در فاصله سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۲، پیشتاز بود. باتوجه به اینکه هر دو پلتفرم، از زمان رونق اولیه رسانه های اجتماعی حضور داشته اند و الان دو رکن اصلی شرکت متا هستند، منطقی بنظر می رسد که بهترین پرداخت را داشته باشند.

یوتیوب در جایگاه سوم قرار دارد و لینکدین، تیک تاک و اسنپ چت بعد از آن قرار دارند. اما فقط بدین سبب که فیسبوک و اینستاگرام بیشترین درآمد را دارند، به مفهوم آن نیست که بیشترین درآمد را برای تولیدکنندگان محتوا به همراه دارند. فقط به تمام آزمایش ها و سرمایه گذاری هایی که فیسبوک و اینستاگرام انجام می دهند، فکر کنید. این نکته بدی نیست. در حقیقت، پلت فرم های شبکه اجتماعی برای دوام آوردن باید تغییر کنند و این، به مفهوم آنست که سهم کوچکی هم می تواند نصیب تولیدکنندگان محتوا شود.

کدام پلت فرم شبکه اجتماعی به تولیدکنندگان محتوا پول بیشتری می دهد؟

بنابراین، کدام شبکه اجتماعی بیشترین پول را پرداخت می کند؟ همه اینها بصورت مورد به مورد است و باید به بخش های کوچکتر تقسیم شود اما، طبق تحقیقات اپیدمیک سون از ۱۵۰۰ تولیدکننده محتوای دارای درآمد، تیک تاک بهترین پلت فرم برای درآمدزایی است. در حقیقت ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان از تیک تاک نام بردند.

یوتیوب با ۲۵.۸ درصد در فاصله نه چندانی زیادی بعد از تیک تاک قرار دارد و بعد از آن، فیسبوک با ۱۶.۵ درصد، توییتر با ۱۳.۱ درصد و اینستاگرام با ۷.۱ درصد، بیشترین درآمد را برای تولیدکنندگان محتوا دارند. بنابراین، با توجه به این که فیسبوک و اینستاگرام، بیشترین درآمد را به همراه دارند، کاربران در تیک تاک و یوتیوب، پول بیشتری کسب می کنند.

در خصوص درآمدهای کلان، یوتیوب منبع اصلی درآمد برای تولیدکنندگان محتوایی است که بیش از ۲۰۰ هزار دلار در سال درآمد دارند. شاید دانستن این موضوع، شگفت آور باشد اما منبع اصلی درآمد برای تولیدکنندگان محتوایی که کمتر از این مقدار درآمد دارند، تیک تاک است. با وجود ورود دیرهنگام، این اپلیکیشن چینی بیش از پلت فرم های دیگر، جبران کرده است.

کدام پلت فرم شبکه اجتماعی بیشترین پول را برای ویو یا مشاهده پست ها پرداخت می کند؟

تعداد ویوها، اغلب برای سنجش میزان درآمد تولیدکننده محتوا در رسانه های اجتماعی استفاده می شود اما با در دسترس قرار گرفتن گزینه های پرداخت بیشتر شامل هدایا، حمایت های مالی، مدلهای اشتراک و موارد دیگر، تمرکز روی ویوها کم شده است. در حقیقت، هیچ راه مشخصی برای تعیین اینکه کدام پلت فرم شبکه اجتماعی، بیشترین هزینه را برای بازدیدها دارد، وجود ندارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید ببینیم که چهار پلت فرم اصلی شبکه اجتماعی، چقدر به تولیدکنندگان محتوا پرداخت می کنند و آیا آنها به ازای هر ویو، پول پرداخت می کنند:

تیک تاک: پرداخت های تیک تاک ثابت نیست. این پرداخت ها از محل صندوق تولیدکننده تیک تاک به انجام می رسد که بعد از مدتی با برنامه خلاقیت تیک تاک ادغام شد. هم اکنون، برآورد می شود که بعد از ثبت نام در این صندوق، تولیدکنندگان محتوا می توانند به ازای هر هزار بازدید تیک تاک، بین ۲ تا چهار سنت دریافت نمایند. پرداخت ها در تیک تاک بطور قابل توجهی کمتر از سایر پلت فرم ها است.

یوتیوب: بعد از کسب درآمد از یک ویدئو، یوتیوب برهای معروف می توانند انتظار دریافت حدود ۰.۰۱۸ دلار را برای هر بازدید از تبلیغات داشته باشند. این بدان معناست که شما برای هر هزار بازدید از تبلیغات در ویدئوی خود، حدود ۱۸ دلار هزینه خواهید داشت، که بطور متوسط برای هزار بازدید از ویدئو در یوتیوب، حدود ۳ تا ۵ دلار است

اینستاگرام: تولیدکنندگان محتوا به ازای هر ویو در اینستاگرام، پولی دریافت نمی کنند، اما می توانید با فعال کردن تبلیغات در ویدیو های خود، کسب درآمد کنند. اگر این گزینه را انتخاب کنند، ۵۵ درصد از کل درآمد تبلیغات را که ماهانه پرداخت می شود، دریافت خواهند کرد.

فیس بوک: پرداخت فیسبوک به ازای هر هزار ویو هم قطعی نیست. تعدادی از افراد گزارش داده اند که در ازای هر هزار ویو، یک دلار تا ۱۰ دلار دریافت کرده اند.

کدام پلت فرم شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۴ بیشترین هزینه را پرداخت می کند؟

دانستن اینکه کدام پلت فرم شبکه اجتماعی، چه میزان پول به ازای هر ویو پرداخت می کنند و کدام یک پرداخت نمی کنند، شروع خوبی است اما کدام پلت فرم شبکه اجتماعی بیشترین پول را در سال ۲۰۲۴ پرداخت می کند؟ متاسفانه هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد. مطمئنا تیک تاک، بزرگترین سهم از درآمد تولیدکنندگان محتوا را به خود اختصاص می دهد، اما این برای همه صادق نیست و تیک تاک ممکنست خانه مناسبی برای محتوای شما نباشد.

بر اساس گزارش اپیدمیک ساند، ساختار مالی هر پلت فرم متفاوت می باشد و مسیرهای مختلفی را برای کسب درآمد ارائه می دهد. کسب درآمد در رسانه های اجتماعی نباید تنها دلیل تولید محتوا باشد، اما طبیعتا یک مزیت است.





منبع:

0.0 / 5
266
1403/01/12
15:10:08
تگهای خبر: اپلیكیشن , اینستاگرام , بازی , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی