احتمال برخورد قانونی در آمریكا؛

تبلیغات بدون برچسب در تایم لاین کاربران ایکس ظاهر می شود

تبلیغات بدون برچسب در تایم لاین کاربران ایکس ظاهر می شود لینک بگیر: پلت فرم اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) احتمالاً تبلیغات خودرا به شیوه صحیح برچسب نمی زند و باردیگر در معرض ریسک برخورد با کمیسیون فدرال تجارت(FTC) قرار دارد.


به گزارش لینک بگیر به نقل از انگجت، طی روزهای اخیر گزارش های مختلفی از ظهور تبلیغات در تایملاین کاربران بدون برچسب های مربوطه انتشار یافته است. بر اساس گزارش های پخش شده، علاوه بر گروههای صنعتی، کاربران نیز چند تبلیغ رصد کرده اند که برچسب معمول «آگهی » نداشت. این برچسب پست را به عنوان یک محتوای پولی از معمولی جدا می کند. البته با کلیک روی بخش «...» پست های مذکور که نشان دهنده پولی بودن آنها است، آگهی بودن محتوا کاملا واضح خواهد بود. تبلیغات بدون برچسب کاربران را ناراضی کرده برای اینکه ممکنست بطور اشتباه تصور کنند پلت فرم پست هایی از اکانت هایی که آنها فالو نمی کنند را در تایم لاین شان نشان میدهد. از طرف دیگر این چالش ریسک مشکلات حقوقی بیشتر با کمیسیون فدرال تجارت را نیز در بر دارد. ناندینی جامی یکی از بنیانگذاران گروه نظارتی «Check My Ads» طی روزهای گذشته نمونه هایی از این موارد را در حساب کاربری ایکس خود منتشر نموده است. این گروه غیرانتفاعی مشغول بررسی چالش است و کاربران ایکس را تشویق می کند نمونه های مشابهی که رصد می کنند را گزارش دهند. هنوز مشخص نیست تبلیغات بدون برچسب در نتیجه باگ یا یک تغییر عمدی توسط شرکت به وجود آمده اند.


منبع:

0.0 / 5
347
1402/06/20
12:26:29
تگهای خبر: تبلیغات , شركت , صنعت , وب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی