سرپرست معاونت امور مشتریان و تجاری شركت مخابرات :
لزوم حل مشکلات حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت
به گزارش لینک بگیر سرپرست معاونت امور مشتریان و تجاری شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: حل مشکلات حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی این شرکت باید به صورت اضطراری در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش لینک بگیر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی فعالان مخابرات ضمن اشاره به این که کار گسترده در بازاریابی و فروش باید به همراه استفاده بهینه از نیروهای موجود باشد اظهار داشت: این نکته مهم باید در تمام بخش های دیگر شرکت هم مورد تاکید قرار گیرد. وی با تاکید به کسب درآمد و کاهش هزینه ها اظهار داشت: کارگروهی درحال تشکیل است که تمام مسایل باقی مانده بین FCP ها و شرکت مخابرات بخصوص از نظر مالی را بررسی و در جهت حل آن اقدام گردد. وی ضمن اشاره به کارهای گرفته در حوزه تجاری اظهار داشت: درحال حاضردر این بخش، تاخیر جایز نیست و حتی در صورت وجود ریسک، باید ریسک پذیری را هم به همراه داشته باشیم. وی با تکیه بر اهمیت حوزه شبکه و فناوری اطلاعات و پیشرفت در این عرصه متناسب با دنیای امروز ارتباطات، اظهار داشت: خیلی از فرایندهای غیر ضروری باید قطع و بهینه سازی شود. دکتر زارعیان اضافه کرد: در تلکام های برجسته دنیا حداقل یک سوم نیروها در بخش تجاری متمرکز هستند و در حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران هم بعنوان بخش درآمدزای شرکت، تحولات گسترده ای باید صورت گیرد.
منبع: لینك بگیر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب