صبح امروز صورت گرفت؛

حضور رئیس مرکز ملی فضای مجازی در دفتر جنبش حزب الله در تهران

حضور رئیس مرکز ملی فضای مجازی در دفتر جنبش حزب الله در تهران به گزارش لینک بگیر، رئیس مرکز ملی فضای مجازی در دیدار با رئیس دفتر حزب الله لبنان در تهران، به مقام شامخ شهید سید حسن نصرالله ادای احترام کرد.



به گزارش لینک بگیر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، محمدامین آقامیری دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی قبل از ظهر امروز(سه شنبه ۱۰ مهرماه) با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران، با دکتر عبدالله صفی الدین رئیس دفتر این جنبش در ایران، دیدار و شهادت سید حسن نصرالله را به وی تسلیت گفت.
آقامیری در این نشست، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و ضمن آرزوی موفقیت برای رزمندگان جبهه مقاومت، اظهار داشت: مرکز ملی فضای مجازی به سهم خود آماده است که هرگونه کمکی به مقاومت اسلامی لبنان صورت دهد.
رئیس مرکز ملی فضای مجازی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شهادت اجر سالها حضور در جبهه حق ضد باطل است و سرنوشتی جز شهادت و فوز عظیم را نمی توان برای شخصیت هایی مثل سید حسن نصرالله متصور بود، اظهار داشت: امروز مردم سرافراز و سربلند لبنان به مقاومت خودشان برای آن چه حق مسلم شان است، با قوت ادامه می دهند.
وی ضمن اشاره به جنگ روانی و عملیات رسانه ای دشمن در کنار عملیات نظامی این روزها، عنوان کرد: متاسفانه شاهد می باشیم سکوها و پلتفرهای بزرگ دنیا با مدیریت و تحلیل محتوا جلوی اطلاع رسانی درست و انتقال اخبار واقعی را به مردم دنیا گرفتند و حتی به تازگی یکی از سکوهای پرکاربرد تصویر شهید نصرالله را سانسور کرده و فورا محتواهای در رابطه با شهادت ایشان را حذف می کند.
آقامیری تصریح کرد: این رویکرد نشان داده است که شرکتهای بزرگ در ظلم به مردم منطقه با رژیم صهیونیستی همراه هستند.


منبع:

0.0 / 5
134
1403/07/11
11:26:40
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
سئوی سایت با بک لینک دائمی ارزان
linkbegir.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لینك بگیر محفوظ است

لینك بگیر

بک لینک ارزان و رپورتاژ آگهی